Hanzhong2012.reismee.nl

cancelled

Jullie hebben nu 2 dagen niets van ons gehoord maar ondertussen zijn we vanmorgen geland en wel terug thuis.

18 april zou onze vertrekdatum worden, maar onweer over Beijing zorgde ervoor dat er geen vliegverkeer was naar Beijing. Onze vlucht was dus gecancelled. Toch wel teleurstelling bij de leden van de delegatie...

We werden midden in de nacht naar een hotel gebracht want het Xian-vliegveld is 's nachts gesloten. Om 6u vertrokken we terug naar het vliegveld. Gelukkig stonden er extra vluchten gepland en om 8u stegen we op naar Beijing.

Beijing-Brussel is geen routinevlucht, dus moesten we wachten tot 19/4 01.20u om te vertrekken, maar we maakten van de nood een deugd.

We bedanken jullie allemaal om ons te volgen via deze blog. Wij gaan nu zo snel mogelijk verslag maken van al wat we gezien, beleefd en ervaren hebben en zoeken de mooiste foto's uit om dit alles te illusteren.

Van zodra het verslag klaar is, plannen we een moment om dit alles met jullie te delen. Jullie horen dus nog van ons!